contact

mail ons
mail ons
Niks was te gek
178 heeft diverse toffe campagnes voor ons gemaakt. Bijvoorbeeld voor ons openingfeest VERS met ieder jaar een ander thema. Van Prout to be Foud, Superhelden en Gold and Bold; niks was te gek. Het is fijn dat ze zo meedenken, waardoor het feest eigenlijk al begint bij het zien van de poster.
Amsterdamse Hogeschool voor de Kunsten (AHK)
Ondanks de 170 kilometer afstand waren er ‘korte lijntjes’
Iedereen is aardig bij 178. Ondanks de 170 kilometer afstand waren er ‘korte lijntjes’. Het voelde alsof Frederik, Joost en Runa altijd in de buurt waren om te sparren. In de breedte van de hele campagne voor onze tentoonstelling ‘Op reis met Vincent – Van Gogh in Drenthe’ dachten ze met ons mee. Naast een supersterk ontwerp voor onze uitingen, dat conceptueel ook helemaal klopte, maakte 178 ook tijd om ons te adviseren buiten de kaders van de opdracht.
Drents Museum
Herkenbare huisstijl
Al jaren kunnen we vertrouwen op 178 voor een herkenbare huisstijl met een prettige, passende uitstraling. 178 Denkt met ons mee, komt met inspirerende creatieve voorstellen als we zelf nog redelijk blanco zijn of levert een goede uitwerking als we al concreter weten wat we willen. We kunnen altijd rekenen op een snelle, laagdrempelige en prettige samenwerking!
Stichting KiBG (netwerk- en kennisorganisatie binnen de GGZ)
Direct een schot in de roos
We hebben 178 gevraagd mee te doen aan een pitch voor de marketing van een nieuwe ontwikkeling van ons, de transformatie van een historisch schoolgebouw tot woongebouw. De pitch, look&feel en naam ‘De Meester van Haarlem’ was direct een schot in de roos. Het was een fijn proces om dit verder met 178 uit te werken, van brochure, website, mailings tot zelfs de signing in het gebouw. De nieuwe eigenaar van het gebouw (Bouwinvest) heeft na oplevering de marketing ook omarmd en gebruikt het nu ook in de verhuur. Van begin tot einde goed dus!
COD Development Pioneers
Spraakmakende branding en storyline
178 aardige ontwerpers heeft met ons samen een spraakmakende branding en storyline voor Cartesius Utrecht gemaakt waarin de ambities goed zijn vormgegeven. We hebben met elkaar veel initiatieven opgezet, een goed voorbeeld is de branding voor de Cartesius Craamkamer waarin het belang van natuur en biodiversiteit in Cartesius educatief en in een aanstekelijke stijl is opgezet.
Consortium Cartesius Utrecht (MRP en Ballast Nedam Development)
Snel, flexibel en oplossingsgericht
178 heeft de huisstijl van het Amsterdamse Bostheater ontwikkeld en doorontwikkeld. Voor ons als theater was het belangrijk dat de huisstijl multi inzetbaar zou zijn, in verschillende gradaties kon worden ingezet en toch altijd even herkenbaar zou blijven. Daar is 178 meer dan in geslaagd (en dat kunnen we onderbouwen met cijfers ;)). Bovendien zijn ze ook nog eens snel, flexibel, oplossingsgericht en de communicatie is altijd makkelijk en laagdrempelig. Kortom, een fijne partij om mee samen te werken!
Amsterdamse Bostheater
Strategisch, creatief en verrassend
De Helling ♥ 178 aardige ontwerpers! Ze zijn strategisch, creatief en verrassend. De Helling houdt van edgy, glitchy en we zijn er voor de onderstroom. Dat gevoel hebben ze perfect in onze nieuwe huisstijl verwerkt, zonder dat deze ontoegankelijk wordt.
De Helling, eigenzinnig poppodium

onze projecten

178 aardige ontwerpers zet doelgroepen in beweging. Met onze optimistische vormtaal en campagnes geven we organisaties betekenis en maken we producten relevant. Dat doen we met een compact en ervaren team; aardig en slagvaardig!

bekijk onze projecten
bekijk onze PROJECTEN